Sunday, 17 March 2013

Cuti yeay...

Assalamualaikum w.b.t

Weekend aritu nia g bercuti (ahakzzz,bercuti la sangatttt)
Orang lain gi pulau bagai, kami g dekat2 jekkk...
nak wat camne, nak g jauh kawan2 ku sume anak mak,mak tak bagi pegi...huhuhu
So, gi jela yang paling dekat...
Kami pantai dekat2 sini je...
Dok kat resort, sewa satu bilik dok ramai2...
Jimat bukan...muahahahaha
Gi bercuti ni pon insha Allah last before pro3 ni...
Konon2 nya memori laaaa....ahakz...
Pastu keje amek gamba dan perenang2 negara sume amek posisi masing2...
So, lets the pic talk la ye...
Gamba sume da tak ikut susunan...


 Kebetulan besday leen minggu depan so buat jela terus...
Surprise la konon nya...
Yang ni lakonan semula je...

 Dayah, gambate!!!!


 Dah abes nanti mesti teringat sume ni...huhuhu
 Bermeditasi mencari ketenangan dan kekuatan untuk pro3...
muahahahaha...
Tapiiiiii.....cam tak jumpa je -__________-




Haa, baru jumpa gambar bilik...
Ni la bilik yang kitorang duduk...
Ok la...puas hati...





 I think everyone can guess who this girl talk to,right????


Besday girl really love herself....
U can see it right??? ^_____^
The prove is on the face@head...hehehe

 I took this shot!!!!
Waaaa, terharuuuuu....
sunrise...
Walopun tak jadi tapi cukup untuk  membuatkanku gembira

 I present to you the swimmers....

I really3 love this pics...
Friends, i think u didnt know about this post...
But i wanna tell you that....
.
.
.
.
.
.
.
.
I love you tooooo!!!!muahahaha

I told you before how i people said that im garang if i didnt smile right????
I think most of the time if i didnt smile, ill look like this...
Tah la,tak reti nak cakap camane dan kenapa...

But no worries, if i see people around me,my smile would be as sweet as this ^____^
Sweet lah sangat(masukkan gaya afdlin shauki yang comel itu kat sini)
its because i really hate people that didnt know how to smile to person that smiling to them...
Sebab kita tak suka jadi kita tak boleh la buat kan...
Supaya orang tak buat kat kita macam tu...
Peace no war!!!!


Ok la, abes dah sesi bergambar...
Back to reality...
Pagi2 kena pergi round...
Yes, thats the reality ok nia...
Keep yourself awake...


till then, see ya...
Assalamualaikum w.b.t...


Saturday, 16 March 2013

Time to struggle...

Assalamualaikum w.b.t


Life or death...
U choose one nia...
And the choice is yours...


Choose it wisely...


till then, see ya...
Assalamualaikum w.b.t



Thursday, 14 March 2013

Happy again!!!

Assalamualaikum w.b.t

End posting again!!!!!
Yeahhhh!!!
Astaghfirullahalazim, patutnya kena cakap alhamduliilah dulu....
Alhamdulillah...

End of medical posting...
Tadi baru abes exam ngan supervisor...
Ada beberapa benda yang membuatku terkilan -______-

Bila abes my fren's presenting the history

Supervisor : what do you think about his presentation??
Me : he present quite well, its just he need to put it more in a sequence
Supervisor : ok...

Then, after finish my presentation,
Supervisor : i think the way u and him present are the same. so, why u tell him that he need to put the history in a better sequence?ladies are always like that, when they do then its ok, when we(refer to man) do the it then cannot...

Arrggghhhh, stress tau tak!!!!huhuhuhu
Ada lagi la benda2 yang masih mengganggu fikiranku...huahuahua

Takpe2, yang penting exam da abes...
Kita enjoy!!!!
Ada aktiviti menarik yang akan dilakukan sebelum pro3...
And the rest is history....

till then, see ya...
Assalamualaikum w.b.t



Tuesday, 5 March 2013

Quote yang comel...

Assalamualaikum w.b.t

Nia jumpa satu quote yang sangat comel tapi penuh makna

NEVER look back. If Cinderella had gone back to pick up her shoe, she never would have became a Princess.
kredit to tuan punya blog..


Comel sangat2... memang memberi semangat untuk jadi princess...
Muahahahaha ( -_________- )

Well, i dont really care about cinderella...
Because i love beauty and the beast moreeeee ^__________^

till then, see ya...
Assalamualaikum w.b.t

Sunday, 3 March 2013

GERAM!!!!!!

Assalamualaikum w.b.t

Ya Allah tenangkan lah hati hambamu ini ya Allah....
Sabar....Sabar... SABAR!!!!!

Tolong!!!!
Slide aku dah nak siap dah tadi....
Tinggal final touch up je....
Tiba2 laptop hang....
Then bila bukak balik.....
Dia TAK AUTOSAVE!!!!!!!
Dan aku pon tak manually save bendalah tuuuuu.....

TOLONG.....
Sape boleh tolong...sobs...sobs....sobs....

Geram nya!!!!
Rasa nak jerit je....

Rasa nak buat muka padan muka sebab tak save pon ada jugak...

Tapi....
Sekarang ni rasa cam nak nanges pon adaaaaaa!!!!!
Waaaaaaaaaaaa!!!!



till then, see ya...
Nak buat slide balik....

Assalamualaikum w.b.t


Saturday, 2 March 2013

Assalamualaikum w.b.t



Luv this so much...